Livrare

Modalitati de livrare

Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 299 RON.

Livrare in tara cu urgent cargus: 16.5 lei pe comanda.

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de compania Urgent Cargus

Comanda dumneavoastră va fi livrată, in intervalul 1 -3 zile;

În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare sa înregistreze o nouă impunere de expediere

Coletul va fi păstrat 5 zile

Plata coletului poate fi efectuată în

1. numerar la livrare

2. plata online cu cardul prin Euplatesc.ro

Pe teritoriul Romaniei livrarea se face de luni pana vineri in intervalul 9:00 – 17:00 la domiciliul clientului sau conform orarului de lucru al curierului iar pentru comenzile din weekend, expedierea se face in ziua de luni.

Comenzile se confirma telefonic.

Livrările se fac doar pe teritoriul României.

Va rugam sa verificati datele de contact inainte de finalizarea comenzii. Adresa de livrare sau numarul de telefon incorect introduse pot intarzia livrarea comenzii sau pierderea acesteia.

Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, cu toate accesoriile şi etichetele originale

Returnarea se face prin curierat, iar costul transportului este suportat de client.

In cazul in care doriti efectuarea unui retur, acesta se anunta telefonic la numarul 0761 094 111 si trebuie mentionata intentia de a fi inlocuite produsele sau de returnare a banilor. Mentionam ca produsele vor fi inlocuite in limita stocului disponibil.

Procedura de livrare

Pasul 1: curierul scaneaza coletul dimineata si stabileste ruta de livrare, moment în care se genereaza automat un SMS catre destinatar, cu un cod PIN din patru cifre si un mail catre destinatar, daca adresa se afla printre datele furnizate de expeditor

Pasul 2: la momentul livrarii coletului, curierul solicita telefonic clientului codul PIN

Pasul 3: curierul confirma expedierea în PDA, cu numele celui care receptioneaza si introduce PIN-ul în casuta alocata; daca PIN-ul nu este corect, va aparea un mesaj de atentionare în ecranul de confirmare; în aceasta situatie, curierul trebuie sa se asigure ca se afla la destinatia corecta

Pasul 4: daca expedierea este fara ramburs, coletul este lasat unde se agreeaza cu destinatarul (în general, la usa). Daca expedierea are ramburs, se urmeaza procedura standard.